Selasa, 22 Mac 2011

tak laku

hu3..sedey wo, apabila merasa usaha penat lelah, pelaburan yang kita lakukan sblm ini seolah2 x bg impak yang kuat lebih2 lagi dalam keadaan terdesak skung. mencari kerja...kecewa beb kecewa...setahun aku berada di pulau pinang, melanjutkan pelajaran di peringkat matrikulasi seolah2 x berguna!ho3..x laku beb, lau perdagangkan sijil matrikulasi aku di pasaran kerja...o~

apa xde taraf ke matrikulasi tu?ke aku kurang pengetahuan cara nak perdagangkan sijil tu?ada sapa2 tahu?berkongsi tips sikit~~

pergi link sna, link sni nak apply kerja..syratnya STPM, Diploma..Matrikulasi mana??hahahahah..setaraf kowt..nak samakan trf pon mcm x kena..mcm ada kesulitan plak. aku lupe apa bendanya..ha3..hah igt dah dia nak result STPM..so cmne nak letak??pengajiam am sgla bgai..ada amik ke ms kat mtrik dulu?hah jwb~~hahahahaha

nota NBY:inilah nasib dijadikan bahan uji kaji oleh sistem pendidikan...elok2 lepas batch aku je kat matrikulasi tu, dgr cer...kelulusan mtriklsi dan boleh jual sijil mereka, sbb dinaiktrf sbgai diploma...owh~sadis~andai ia adalah kebenaran....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan