Jumaat, 18 Mac 2011

sesal x sudah


aku ada satu kisah aku sendiri yang aku nak dikongsi bersama;

aku ada kwn, sbgai seorg manusia, normal lah kalau niat bertujuan untuk menambahkan kenalan lillahi ta'ala, x gitu?so aku pun berkwn dan bertegur sapalah dgn kenalan2 aku, kwn sekolah lama.mmdgkn ak ni dulu agk pendiam orgnya, maka ak nekad utk tegur seme kwn2 sekolah aku kat fb..x kire lah dia pompuan ke lelaki ke, apa yang aku nak aku dpt jalinkn semula ikatan pershbtn yg tergendala dulu akibat pemikiran aku yg agak tertutup...ha3...
aku berkwn mcm aku berkwn dgn kwn2 aku yg lain...normal lah sbgai seorg kwn caring pd diri kita kan?tp dis kind of friend, diklasifikasikn sbgai pelik...caring terlebih.. caring dia dlm kategori 2,3 mcm..dah bukan semcm dah...mengalahkn parents kita..rimas tau x?kwn2 aku yg lain xde pon pelik mcm dy...sedangkn niat kita hnya nak berkwn...hanya berkwn...bila ditegur katanya hnya skdr gurau2..what?guraukah tu??aku x fhm gurauan mcm tu...Tu ***** namanya!rs nak kuar ayat kurg ajar lg!argh~~

adakah aku kurang open minded?..tu sudah lebih....dia sapa kan nak tahu semua pasal rutin hidup aku, ya bukan sapa2..hnya saudara seislam...dan layak lah kiranya aku persoalkan dia sapa sibuk2 dlm hal aku?bukan berlagak ego, mahupun sombong, tapi aku rasa itu dh melampau. xpernah2 kwn2 aku yang lain berkelakuan pelik mcm tu...maka mesti aku tertanya2..apkah makna sebnr pershbtn dan berkwn bg dia???fuh..ak rs mcm nak kuar ayat kurg ajar..

seriously aku tersgtlah menyesal kerana terlebih peramah..ha3...kebahagian serta ketengn aku tb2 diragut..aku rimas!wo...adakah aku bukan seperti manusia normal?ak juga merasakan kebebsan aku turut diragut..lau seme bende nak gtau dia..ap cer beb?bengang r aku..jgn hrp aku nak bagitahu...pelis~kwn x bermksud seme bende yg kita buat atau nak buat seme kena bgtahu...melainkan kalo perkara itu bakal memberi kesulitan kpd dia, JUGA!melawan tabiat dia dr kebiasaan...mmg aku akan gtau n tegur...

yang paling xtahan, apa kita buat, apa kita makan,seme dia nak tahu..owh...betul2 x MATANG!...aku plg meluat lau SETIAP HARI ORG YG SAMA dok tanya SOKLAN YG MEMUALKAN..cthnye: hai..tgh buat apa?sihat?dah mkn?*****!hah!kan nak menkurg ajarkn ayat lagi~er~~

x matang betul~aku dulu ada gak sound adik aku..ko jgn ngada2 nak soal org msg ke yM ke chat ke tnya soalan budak x mtg...akak x suke!hah amik ko~mmg aku x suke...x mtg lgsg soalan cube tnya soalan yg berkaitan isu smsa ke..barulah ada topik menarik nak sembg, di smping mampu tukar2 pndpt..ini x..soalan mcm budak2...urgh~

nyesal aku nyesal!xmo dah ramah2..ak lebih rela dikatakan sombong dr memende cmni jd..aku gak rs berslh..owh serik2!

nota NBY: matang?owh matangkah aku tulis post ni??o~~


Tiada ulasan:

Catat Ulasan