Selasa, 22 Mac 2011

lunch utk hari ini

mcm hari2 bekerja biasa, wajib bagi aku ngn ida g lunch...diulang semula wajib...x kira lah apa jenis lunch, roti ke, nasi campur ke apa2 r janji lunch...ayaq kosong pon lunch...plg mahal lunch mkn kat johnny lah..steambot, tu time ika ngn aini ada...skung?xde...

kebiasannya tmpt lunch kita org sama ada di tingkt 4 bb ni, ataupun kat serambi, xpon mkn kat food court ke, kedai kat ptghn jln nak g serambi tu ke...tulah kebiasaanya...

ok berbalik kpd lunch hari ni, aku kuar lmbt sikit..sbb tindak bls lapar tu lmbt dtg, so aku kuar lah dlm kol 1 lebih2 nak dekat jam 1.30....turun lunch dlm wktu cm gini kompem ramai org kat cafe tgkt 4 tu...aku masuk lif tekan butang 4....tup~sampai...tole kiri,,dah agak FULL! pastu ida berbunyi..nak mkn nasi ayam....mak aih terasa berslh plak, ida ada ckp td time beli breakfst yg dia nak mkn ns ayam...aku igt dia skdr ckp je kan...maka igtn aku thdp niat dia nak mkn nasi ayam tu, terus hilang..

disbbkn rs berslh teramat...aku msuk gak r...mn r tau kowt2 ada tempt kosong~aku masuk melilau2 mata aku pdg2..mmg xde..pastu skali kaka cafe tu nmpk aku dia tlg crkan tmpt dok..ada mmg ada..tapi nak berkongsi meja mkn dgn bos tu malu lah pulak kan..maka aku kuar~

g serambi lah jwbnya....
sampai je serambi msg2 pakat order nasi ayam...mahal kowt RM4.90....aku x kisah lau mhl, mgkin dia rent tmpt tu mhl maka, cost jualan pon akan meningkat..xpe aku x kisah...yang aku kisahnya..aku tmph nasi ayam....diulang lagi nasi ayam...apa yg aku dpt?ceit mmg nasi ayam..tp....Tulang je yang byk,,ayam nye mana?mn yang rapat dgn aku mst tahu yang aku ni kan bkn penyabo orgnye..hati marah beb....aku x puas hati sbb seolah2 aku order nasi tulang~ups~agak ksr bahasa ini...huhuhuhu...

tapi aku telan je...licin gak...w/pon perut aku x lapo, tp aku belum sendwa lagi...tndanya,,,aku still boleh mkn lg lah...ha3..kesimpulannya mmg licin r nasi ayam tu td...hua3...cpt hbis bukan sbb apa...sng gak aku rs, xde ambik ms,terkial2 cubit isi ayam,,,dah mmg tulang kan...ha3

tp aku still geram, sbb aku x dpt nasi ayam yg sebnrnya..act aku bukan batak sgt nak mkn ayam...x,,cume aku rs x wjr disitu...sbb dah nm pon nasi ayam kan..bukan nasi tulang..ida lg kesian,,,byk lemak (kulit) ayam...ho3...

nota NBY:xmo dah order nasi ayam kat situ...ha3

Tiada ulasan:

Catat Ulasan