Jumaat, 18 Mac 2011

Aksi 18 SX

td ak berpeluang menyaksikan adegan yg slama ni hny dpt dilihat di kaca televisyen ataupun di pnggung wyg mahupun di PC secara live.kebiasaanya adegan mcm tu akan dipotong oleh LPF...lebih2 lg kalau kat TV kompem2 akan potong hbis..tapi td ak nampak real!mak aih!berdose aku menyaksikan adegan maksiat tersebut...kalo kat pggung dah boleh diklasifikasikan sbgai filem 18 sx..korg tahu x??owh~~nak aje aku sound kat mereka..."what???owh..do you think dat you are very hot??a very romantic couple in the world by kissing each other in d monorail???er~~this is malaysia ok!not your own country which allow you to do this!"pergh~~tapi x patuut lah pulak..apa aku bley kata...tergamam aku kau!ye r aksi 18 sx..kalau aku cop dahi pelncong tu td dgn tnda ni amacm?ok x?;



kok ye pon kau org luar, bkn org malaysia,agak2 lah wey, berpijak di bumi yang nyata..anda berada di Malaysia..org Malaysia xde wt mende2 cmtu scr public..apa ko nak buat free show ke?agak2 r wey..aku rasa pihak yang berkenaan perlu kwl pelancong2 asing ni, spya dia x terlps laku...kalau anak2 remaja tgk mcm mn?dah pulak nanti org msia biasalah pulak buat bende cmtu dpn public...lau org mcm aku tgk..eh tertengok, xpe lg...sbb org mcm aku ni kan baik2 org nye..hua2, baik, bersopan sntun, berbudi bhasa...mmg baiklah..tape!ni kalo budak2?mcm mana?hah!kan!jgn kn budak2..org2 dewasa cm aku ni lau xdpt nak bezakn bek buruk then terikut2 dgn cr dia org cmne?ho3..dah r sah2 rkyt m'sia ni aku tgk mcm mudah sgt terpengaruh dgn budya asing, korea, jepun, AS sgla bgai smpai identiti msia tu krg terserlah...pndpt akulah..hrp x menyinggung mana2 pihak..x slh pon terikut bdya asing, mana elok kita ikut yang mcm x brp elok tu kita pertimbgkan..ye dak?

so adegan berkiss td,,mmg buat aku terkejut!astrghfirullahal 'azim...terus aku pndg ida...ida pon mcm terkejut...ye r berlaku tnpa diduga..mamat omputih yg bajet hensem tu dtg,,pastu terus jln menuju ke awek india pd pndgn pertama aku..mgkin awek india, muke cerah leher hitam...teet~hahahhaha..aku??aku muke hitam tgn cerah sikit...mcm mn tu?hahahhaa..ok smbung dia terus menuju ke awe tu td,,pastu...zupp!pergh!percume...mmg nak kuar ayat krg ajar je aku rs....ak pndg ida, terus!aku palingkan badan membelakangi mereka..sgt x senonoh!ow~

nota NBY:xtau lah nak kata apa..ha3

Tiada ulasan:

Catat Ulasan