Ahad, 2 Januari 2011

kisah kasihku yang terkandas

apa salah aku..
ikhlas dari hati ak begitu menghargai kau...
tnpa kau ak rs hidup ak ni x lengkap..x kena...
kalau ko xde...sukar untuk ak menjalani kehidupan....
hampir lebih  dua tahun kita bersama...
ke mana-mana je ak pergi ak pasti akan bawa kau...
setiap masa setiap detik..
ak igt lagi kali pertama ak jumpe kau..ak dah terpikat..terus jatuh hati...
tnpa segan silu..ak terus pilih kau...
walaupun masih byk lagi yg beratur...
namun ak tetap jatuh hati pd kau....
bila ak tanya abah aku..
abah ak kata xkisah..
so ak pilih kau sbb kau betul2 berjaya memikat hati aku...
ak sgt xctd..
sbb ak yakin ko pasti akan bersama dgn aku..
susah dan sng aku...
kita dah diibaratkn bagai kuku ngn isi..
rapat skli....
bila 1st time ak bersm dgn kau...
kwn2 pon perasaan yg ak dah jauh berbeza...
sbbnya kehadiran kau benar2 mengubah aku...
dulu kita sentiasa bersama..
kau amat memahami diri aku..
ko pasti akan dtg bila mn ak perlukan diri kau..
kau x pernah tgglkn ak keseorangan...
sikap kau tu..
betul2 buat ak rs sentiasa slmt...
demi menyelamtkn aku..
ko sentiasa cedera...
calar balar anggota bdn kau semata2 kerana aku...
sggh ak betul2 terharu dan ak yakin pilihan ak tept dlm memilih kau...
dan..
bila ms kau cedera clr balar kerana ak..
akulah yg bersihkan luka kau...
ak letak ubat pd anggota bdn kau...
owh..sgt indahnya saat itu...
tp skrg...
semuanya dah berubah...
ye skng..setelah hampir 2 tahun kita bersama...
dan semuanya dah berubah..
sikap kau dah jauh berubah...
tindak tanduk kau betul2 buat ak pening kepala..
ye..setiap kali kita bersama pasti aku akan pening kepala dgn sikap kau...
knp kau berubah?
gara2 sikap kau tu...
membuatkan ak ambik keputusan drastik untuk jauhkan diri dari kau...
kita dah x selalu bersm mcm dulu...
ak hny akan bersm kau bila ak perlukn kau..
sori...
selagi ak belum punya pengganti..
ak betul2 perlukan pertolongn kau...
mmg keadaan ini seolah2 nmpk yg ak begitu jahat...
seolah2 ak memperguunakan kau..
tp....
setelah hmpir 2 tahun bersama..
ak mmg susah nk berenggang dgn kau...
apa yg ak boleh kata...
maafkanlah aku...
ak terpksa...
ak tau kau pon bukan mahu lg bersama ku..
tp berilah aku peluang untuk ak bersm2 dgn kau selagi ak masih belum punya pengganti kau...
sekali lagi...
maafkan aku spek mataku....

nota NBY:owh..kene beli spek mata baru ni..pening pale ak setiap kali ak pakai spek ni..uuit power dah naik ke??




2 ulasan:

  1. biasalah... jarang menghargai apabila berada disisi.. aku pun dh curang nad.. bukan setakat 2 tahun bermadu kasih, tidur sekali tapi.... sudah 4 tahun nad.... kalau kawen, insyAllah dah dapat anak 2,3 orang kot..huuhuhu... Tapi ku lepaskan jua.. sbb power pun dh nai..opps!! silap..turun..hahah

    BalasPadam
  2. uit..turun ka???hahahahhaha..tipu3!!ak x percaya power ko dah turun~~~~~~~~~~~~~~~~~~itu dusta!!!!!!!!!!!!!hahahahahhaha

    BalasPadam