Rabu, 17 Ogos 2011

tips berkawan

ohoihoi...anda sayang kawan anda?sayang ke?sayang ke? okeyh tak. biar pi lah hangpa..ha3. berkawan ni, bak kata sakinah sama je mcm berkapel. eh ye ke gitu? ye kot. yang penting jadi kawan ni tak perlu memaksa dan tak perlu ada rasa terpaksa. berkawan biar ikhlas kerana Allah. betul kan niat hangpa, bagi sesiapa yang berkawan tu cuma nak hilangkan rasa bosan ke, nak guna printer kawan anda ke, nak ajak dia temankan you all shopping ke, lupakan...itu bukan erti sebenar persahabatan ok! persahabatan adalah persaudaraan.persahabatn juga adalah satu tempoh masa untuk bentuk diri kita.

okey tips berkawan yang pertama dari NBY ( eh..lepas ni ada lagi ke?tak tau, tak tau)

okey tips pertama apabila tiba hari penting kawan kita tu mcm sambutan hari jadi ke, hari bertunang dia ke, etc.etc. UBAH PERSONALITI KITA TERHADAP DIA 100%...time hari bersejarah dia lah, hari lain jgn, nak buat pon boleh, tak buat lagi baik kot~~ha3.nanti dia kata kita buang tabiat pulak~hak3

phm tak? okey2,,maksud kat sini ialah,
a) kalau sebelum ni you all bersifat gangster dgn kwn you all, ubah jadi manja sikit kat kwn you all tu.cth:-

sebelum 
kita: woi ko ni kalo nak mkn pon guna duit sendiri, jgn nak perhabis wet aku plak. lau aku belanja ko, aku nak mkn apa?

semasa detik bersejarah beliau cth (birthday)
kita msg lah kwn kita tu. kita kan pemalu orgnya kita msg dia tepat 11.59 mlm hari jadi dia. kira mcm nak jadi org last lah wish birthday dia hari tu..kita msg dia mcm ni:-

msg kita utk dia: awak2, awak kenal tak kwn saya Tuut...tuut... (nama dia) yang sambut birthday dia hari ni kat bilik awak tu?awak boleh tolong saya tak? nanti kan, bila jam bilik awak tepat 11.59 mlm awak tolong wish epi birthday dari saya pada dia ek!ingat 11.59 mlm tau!saya nak jadi orang last yang wish hepi birthday dia tahun ni. bolehkan? saya dah cari dia...seluruh pelusuk dunia, tapi tak jumpa saya tak tahu sapa culik dia,saya msg dia, pending..nak pergi bilik dia pulak tak tahu kat mana,.awak tolong saya ya...ingat 11.59 mlm ni tau!TQ~

phm?ha3..tp tgk jugak, kwn kita tu jenis mcm mn tahu...kalau yang jenis sensitif atau kita tak berapa kenal dia wish biasa2 je sudah, nanti makan hati plak dia, tak baik.tak baik...hi3

Tiada ulasan:

Catat Ulasan