Jumaat, 8 Julai 2011

mereka atau kita?


A: oiut...B.kabare?huhu


B: ha3.sihat2.ko kat ne ni?


A: ak kt ofis ni...ko kt mne?

B: lorh yeke?then.ko masuk balik bile?
A:bln 9 lah..ko?

B: aku ntah tak tahu lah

A: ko kt mne nie sbnrnyer?

B:Z

A: daa... C kn ad kt Z.. g la bwk jln2...huhu

B: ha3.kalau aku ada kenderaan dah lama dah aku bawa.sudi ke kwn2 aku nak jalan berjalan kaki atau naik basikal dgn aku.ada?ha3

A:hahaha...ak rse ko pun xsgup..hahaha.suh la E bwk C lepak kt umh ko...huhu

B:ha3.beb aku dh biasa beb.jln kaki basikal.itu kenderaan aku.kwn2 aku.aku xtahu lah.ha3

A: kalo dr F jln kaki or nek bskal.. mmg ak xsanggup...huhu.ko sgup ke??.huhu.dah 2 g la nek baskal g umh E.romantik sket..huhu

B:ha3.naik basikal dgn kau r.baru romantik.nak?

A: bleh je... ko ada baskal lebih x??huhu

B: ada.kita org adik beradik.mak bapak tak belikn motor mcm org lain.plg mewah basikal sebijik
sorang
nak ikut rentak org atau nak bw dia ikut rentak kita?kalau betul kita boleh terima sesiapa shja yang ada dalam kehidupan kita seadanya. kita pasti sggp utk hadapi apa shja kurang lebihnya mereka.dan buat mereka seharusnya tidak perlu sentiasa mengeluh atau mengadu nasib, perubahan tu penting, hidup x akan berubah, kalau kita tak berubah.. renung2kan dan selamat beramal..=)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan