Jumaat, 6 Januari 2012

Salam 2012

wa....masih belum terlambat kiranya untuk kuucapkan kata2 "happy new year friends!". eceh~ 

rasa rindu teramat utk mengarut pada blog yang dipandang sepi, dibaca hampeh ni~he3...tahun 2011 sudah berakhir...wlpn baru menginjak ke usia yang baru.kedatangan tahun baru ni, membuatkan diri ini seolah2 makin dewasa. eceh~ hilang sudah usia remaja ku namun perangai masih jua kanak2 bawah umur~tak pe awet muda.ha3..

perjalanan di pengakhiran 2011, cukup manis. ada cerita itu, cerita ini, semestinya perkara biasa dlm bahasa abstraknye disebut warna-warni kehidupan...mengajar utk mengenal bhwa tunggul yang dipandang sepi di tepi jalan itu, ada juga gunanya....ha3. dan semestinya stp yang wujud di dunia ini ada peranan masing2. begitu juga diri kita, insan yang lemah.ewah~bertazkirah panjang pulak kita.

di pengakhiran 2011 juga dengan bangganya NBY berjaya menmbhkan koleksi kenalan di muka bumi ini yang ada ketikanya buat NBY merenung dan berfikir panjang. eceh2~he3..bukankah sebuah pengenalan itu menganyam seutas tali persaudaraan?

dok melayan kembali citer hindustan juga di pengakhiran 2011, terpana pada sebuah kata2 aktor yang cukup terkenal "permulaan dan pengakhiran sebuah perhubungan adalah satu ikatan persahabtan"...tidak faham??begini...jgn tanya NBY, susah sekali NBY nak jelaskan...ha3...

di permulaan 2012, juga melayan filem2 hindustan. tertarik dengan tema " someone..somewhere is made for you" ha3...ni diambil dari status seorang kenalan ku yang baru ke kenal di pengakhiran 2011. kata2 yang agak sweet jugaklah kan??ha3.

malam 2012...satu malam yang cukup sepi, udara mlm yang menghembus lembut di cuping telinga, menyentuh redup terus ke dalam hati, seolah2 memaksa utk membawa kembali memori lama, maka terungkaplah ia di bibir. mensharing2 cerita bersama teman, ada kalanya bagus utk motivasi diri kita juga. huwaha3. terskema.maka terpacul lah ayat berbunga2. eh jap3. masa dah time. da~~




Tiada ulasan:

Catat Ulasan